آخرین خبرها
تازههای علمی، آموزشی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه را اینجا بخوانید
تابلو اعلانات
آخرین اطلاعیههای دانشگاه را اینجا بخوانید
اطلاعیه خوابگاهی تعطیلات نوروز 1403
🔸اطلاعیه خوابگاهی تعطیلات عید نوروز 1403
با احترام به استحضار دانشجویان محترم ساکن در همه خوابگاه ها می رساند که با توجه به تعطیلات عید نوروز ؛ از تاریخ 28/12/1402 ساعت 24:00 به بعد لغایت 14/01/1403 ساعت 07:00 کلیه خوابگاه های دانشگاه تعطیل می باشند. شایسته است دانشجویان محترم نسبت به تخلیه همه خوابگاه ها در تاریخ مذکور و تهیه بلیط برای بازگشت به محل سکونت خود، اقدام فرمایند.
موارد ذیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. دانشجویان عزیز نسبت به رعایت آنها اهتمام کامل داشته باشند. بدیهی است؛ مسئولیت عدم رعایت موارد ذیل به عهده دانشجو است و متصدیان خوابگاه و دانشگاه، هیچ گونه مسئولیتی در برابر موارد ذیل نخواهند داشت.
1- وسایل برقی شخصی از فبیل سه راهی، اتو و….. متصل به برق نباشد.
2- تمامی وسایل خود از قبیل تشک، پتو، کفش، دمپایی، لباس، ظروف و…. را جمع آموری و بسته بندی نموده و از رها کردن آن ها در اتاق خودداری کنید.
3- وسایل شخصی به کمد منتقل شود و ضمن قفل کردن کمد؛ حتماً کلید آن را همراه خود ببرید.
4- اتاق ها را بطور کامل نظافت نمایید.
5- مواد فاسد شدنی را از یخچال خارج نمایید(تخلیه کامل یخچال)
6- وسایل قیمتی را با خود به همراه ببرید.
💠 معاونت دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)
🔸اطلاعیه خوابگاهی تعطیلات عید نوروز 1403
با احترام به استحضار دانشجویان محترم ساکن در همه خوابگاه ها می رساند که با توجه به تعطیلات عید نوروز ؛ از تاریخ 28/12/1402 ساعت 24:00 به بعد لغایت 14/01/1403 ساعت 07:00 کلیه خوابگاه های دانشگاه تعطیل می باشند. شایسته است دانشجویان محترم نسبت به تخلیه همه خوابگاه ها در تاریخ مذکور و تهیه بلیط برای بازگشت به محل سکونت خود، اقدام فرمایند.
موارد ذیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. دانشجویان عزیز نسبت به رعایت آنها اهتمام کامل داشته باشند. بدیهی است؛ مسئولیت عدم رعایت موارد ذیل به عهده دانشجو است و متصدیان خوابگاه و دانشگاه، هیچ گونه مسئولیتی در برابر موارد ذیل نخواهند داشت.
1- وسایل برقی شخصی از فبیل سه راهی، اتو و….. متصل به برق نباشد.
2- تمامی وسایل خود از قبیل تشک، پتو، کفش، دمپایی، لباس، ظروف و…. را جمع آموری و بسته بندی نموده و از رها کردن آن ها در اتاق خودداری کنید.
3- وسایل شخصی به کمد منتقل شود و ضمن قفل کردن کمد؛ حتماً کلید آن را همراه خود ببرید.
4- اتاق ها را بطور کامل نظافت نمایید.
5- مواد فاسد شدنی را از یخچال خارج نمایید(تخلیه کامل یخچال)
6- وسایل قیمتی را با خود به همراه ببرید.
💠 معاونت دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)
اطلاعیه امور تغذیه در ایام ماه مبارک رمضان
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
💠 با احترام، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دانشجویان عزیز موارد ذیل جهت یادآوری به حضورتان ارسال می گردد .
🔰بر اساس سنوات قبل در ماه مبارک رمضان فعالیت سلف سرویس دانشگاه در وعده ناهار تعطیل خواهد بود و ارائه وعده های غذایی ( افطاری ، شام ، سحری ) در خوابگاه های انتخاب شده توسط دانشجو انجام خواهد شد .
❌ وعده صبحانه بعنوان افطاری
❌ وعده ناهار بعنوان شام
❌ وعده شام بعنوان سحری
جهت رفاه دانشجویان عزیز توزیع سه وعده فوق از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در تمام خوابگاه ها انجام خواهد گرفت .
❌ قابل توجه دانشجویانی که وعده ناهار ( شام ) فردا سه شنبه را سلف انتخاب نموده اند می توانند از ساعت ۱۷:۳۰ نسبت به دریافت غذاي خود اقدام نمایند .❌
❗️ملاک تحویل وعده های غذایی به هر دانشجو نام سلف که انتخاب نموده است خواهد بود لذا در هنگام رزرو به این نکته توجه کافی داشته باشند.
🏢 امور تغذیه معاونت دانشجویی
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
💠 با احترام، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دانشجویان عزیز موارد ذیل جهت یادآوری به حضورتان ارسال می گردد .
🔰بر اساس سنوات قبل در ماه مبارک رمضان فعالیت سلف سرویس دانشگاه در وعده ناهار تعطیل خواهد بود و ارائه وعده های غذایی ( افطاری ، شام ، سحری ) در خوابگاه های انتخاب شده توسط دانشجو انجام خواهد شد .
❌ وعده صبحانه بعنوان افطاری
❌ وعده ناهار بعنوان شام
❌ وعده شام بعنوان سحری
جهت رفاه دانشجویان عزیز توزیع سه وعده فوق از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در تمام خوابگاه ها انجام خواهد گرفت .
❌ قابل توجه دانشجویانی که وعده ناهار ( شام ) فردا سه شنبه را سلف انتخاب نموده اند می توانند از ساعت ۱۷:۳۰ نسبت به دریافت غذاي خود اقدام نمایند .❌
❗️ملاک تحویل وعده های غذایی به هر دانشجو نام سلف که انتخاب نموده است خواهد بود لذا در هنگام رزرو به این نکته توجه کافی داشته باشند.
🏢 امور تغذیه معاونت دانشجویی
ساعات کاری دانشگاه در ماه مبارک رمضان
ضمن عرض شادباش فرارسیدن ضیافت بهاری، ماه مبارک رمضان، به اطلاع دانشگاهیان ارجمند میرساند، از تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان این ماه مبارک، ساعت کاری اداری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) از ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ و همچنین ساعت آغاز فعالیت اداری در ایام پس از شبهای قدر،۱۴ و ۱۵ فروردینماه، ۹ صبح است.
لازم به ذکر است مراسم جزخوانی قرآن کریم هر روزه در مسجد پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) ساعت ۸ تا ۸:۳۰ صبح برگزار میگردد.
ضمن عرض شادباش فرارسیدن ضیافت بهاری، ماه مبارک رمضان، به اطلاع دانشگاهیان ارجمند میرساند، از تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان این ماه مبارک، ساعت کاری اداری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) از ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ و همچنین ساعت آغاز فعالیت اداری در ایام پس از شبهای قدر،۱۴ و ۱۵ فروردینماه، ۹ صبح است.
لازم به ذکر است مراسم جزخوانی قرآن کریم هر روزه در مسجد پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) ساعت ۸ تا ۸:۳۰ صبح برگزار میگردد.
افتتاحیه سومین دوره جشنواره درون دانشگاه حرکت
به اطلاع میرساند افتتاحیه سومین دوره جشنواره درون دانشگاه حرکت، امروز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ ظهر میباشد.
به اطلاع میرساند افتتاحیه سومین دوره جشنواره درون دانشگاه حرکت، امروز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ ظهر میباشد.
خبرهای خوبی در راه است
خبر پیش روی را حدس بزنید، در لینک زیر اعلام کنید و جایزه بگیرید…
خبر پیش روی را حدس بزنید، در لینک زیر اعلام کنید و جایزه بگیرید…
آخرین احکام صادره دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)؛ با صدور ابلاغهایی از سوی دکتر احمدرضا مظاهری رئیس دانشگاه، چندتن از مسئولان این دانشگاه در حوزههای مختلف منصوب شدند. انتصابات صورت گرفته بدین شرح است:
دکتر منیژه گودرزی: مسئول انجمنهای علمی از ۲۱ آبان ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر مهدی محمدنیا: مدیر گروه آموزشی علوم سیاسی از ۵ آذر ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر نادر حبیبی: مسئول رفاهیات از ۹ دیماه ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر طه زرگریان: مدیر امور دانشجویی از ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر محمدجواد نوروزی: دبير شورای راهبری مديريت سبز از ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر جواد ریاحی: سرپرست گروه آموزشی حقوق از ۲۴ دیماه ۱۴۰۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)؛ با صدور ابلاغهایی از سوی دکتر احمدرضا مظاهری رئیس دانشگاه، چندتن از مسئولان این دانشگاه در حوزههای مختلف منصوب شدند. انتصابات صورت گرفته بدین شرح است:
دکتر منیژه گودرزی: مسئول انجمنهای علمی از ۲۱ آبان ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر مهدی محمدنیا: مدیر گروه آموزشی علوم سیاسی از ۵ آذر ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر نادر حبیبی: مسئول رفاهیات از ۹ دیماه ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر طه زرگریان: مدیر امور دانشجویی از ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر محمدجواد نوروزی: دبير شورای راهبری مديريت سبز از ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ به مدت یک سال
دکتر جواد ریاحی: سرپرست گروه آموزشی حقوق از ۲۴ دیماه ۱۴۰۲
فراخوان پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سهمیه استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) از میان دانشجویان و دانشآموختگان واجد شرایط دانشگاههای دولتی برای نیمسال اول سالتحصیلی 1404-1403 در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون، سهمیه استعدادهای درخشان اقدام به پذیرش دانشجو مینماید. متقاضیان میبایست مدارک خود را به همراه فرمهای درخواست که از سایت دانشگاه دریافت و تکمیل کردهاند، حداکثر تا تاریخ 31/02/ 1403 به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه به صورت حضوری تحویل و یا به نشانی پستی «بروجرد، کیلومتر 3 جاده بروجرد- خرمآباد، دانشگاه آیت الله العظمی (ره) کدپستی: 6919969737» ارسال نمایند. لازم به ذکر است شیوه نامه اجرایی فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به همراه فرم های مربوطه در سایت دانشگاه میباشد.
دفتر هدایت استعدادهای درخشان
دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) از میان دانشجویان و دانشآموختگان واجد شرایط دانشگاههای دولتی برای نیمسال اول سالتحصیلی 1404-1403 در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون، سهمیه استعدادهای درخشان اقدام به پذیرش دانشجو مینماید. متقاضیان میبایست مدارک خود را به همراه فرمهای درخواست که از سایت دانشگاه دریافت و تکمیل کردهاند، حداکثر تا تاریخ 31/02/ 1403 به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه به صورت حضوری تحویل و یا به نشانی پستی «بروجرد، کیلومتر 3 جاده بروجرد- خرمآباد، دانشگاه آیت الله العظمی (ره) کدپستی: 6919969737» ارسال نمایند. لازم به ذکر است شیوه نامه اجرایی فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به همراه فرم های مربوطه در سایت دانشگاه میباشد.
دفتر هدایت استعدادهای درخشان
تکمیل مدارک
از همه دانشجویانی که اصل مدرک دیپلم و ریز نمرات دوره متوسطه خود را تاکنون به دانشگاه تحویل نداده اند، خواهشمنداست مدارک خود را تا قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم 1402-1403 به آموزش کل تحویل نموده و یا جهت راهنمایی بیشتر با داخلی 313 واحد بایگانی آموزش تماس حاصل نمایند.
از همه دانشجویانی که اصل مدرک دیپلم و ریز نمرات دوره متوسطه خود را تاکنون به دانشگاه تحویل نداده اند، خواهشمنداست مدارک خود را تا قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم 1402-1403 به آموزش کل تحویل نموده و یا جهت راهنمایی بیشتر با داخلی 313 واحد بایگانی آموزش تماس حاصل نمایند.
کارورزی در شرکت داروسازی اکسیر به منظور استخدام
دانشجویان جهت ثبت نام فرم ثبت نام را پس از تکمیل به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه تحویل نمایند.
رشته های مورد نیاز:
1- مهندسی برق
2- مهندسی کامپیوتر
3- مهندسی مکانیک
4- شیمی
مهلت ثبت نام و ارسال فرم: 19 اسفند 1402
دفتر ارتباط با صنعت و جامعه
دانشجویان جهت ثبت نام فرم ثبت نام را پس از تکمیل به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه تحویل نمایند.
رشته های مورد نیاز:
1- مهندسی برق
2- مهندسی کامپیوتر
3- مهندسی مکانیک
4- شیمی
مهلت ثبت نام و ارسال فرم: 19 اسفند 1402
دفتر ارتباط با صنعت و جامعه
فراخوان پرداخت تشويقی مقالات علمی در اسفند ۱۴۰۲
به اطلاع اعضای محترم هيأت علمی دانشگاه میرساند جهت دریافت هزینه تشویقی مقالات علمی خود، لازم است از طریق سامانه گلستان تا تاريخ ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲، مطابق فایل آموزشی ارائه شده فرم درخواست تشويق مقالات خود را تکمیل و ارسال نمایند. در همين راستا توجه به نكات زير ضروري است:
- از انتخاب مقالاتی که قبلا پرداخت شده است خودداری شود. بازه بررسی سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ میباشد.
- ملاک پرداخت تشويقی به مقاله، چاپ نهايی است.
- مقالات مورد تقاضاي عضو هيأت علمی بايد در سامانه گلستان ثبت گرديده باشند.
- مدیران محترم گروهها همچون گذشته، در تاييد مقالات ثبت شده استادان در سامانه گلستان، اهتمام بيشتری داشته باشند.
به اطلاع اعضای محترم هيأت علمی دانشگاه میرساند جهت دریافت هزینه تشویقی مقالات علمی خود، لازم است از طریق سامانه گلستان تا تاريخ ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲، مطابق فایل آموزشی ارائه شده فرم درخواست تشويق مقالات خود را تکمیل و ارسال نمایند. در همين راستا توجه به نكات زير ضروري است:
- از انتخاب مقالاتی که قبلا پرداخت شده است خودداری شود. بازه بررسی سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ میباشد.
- ملاک پرداخت تشويقی به مقاله، چاپ نهايی است.
- مقالات مورد تقاضاي عضو هيأت علمی بايد در سامانه گلستان ثبت گرديده باشند.
- مدیران محترم گروهها همچون گذشته، در تاييد مقالات ثبت شده استادان در سامانه گلستان، اهتمام بيشتری داشته باشند.
اطلاعیه خوابگاهی تعطیلات نوروز 1403
🔸اطلاعیه خوابگاهی تعطیلات عید نوروز 1403
با احترام به استحضار دانشجویان محترم ساکن در همه خوابگاه ها می رساند که با توجه به تعطیلات عید نوروز ؛ از تاریخ 28/12/1402 ساعت 24:00 به بعد لغایت 14/01/1403 ساعت 07:00 کلیه خوابگاه های دانشگاه تعطیل می باشند. شایسته است دانشجویان محترم نسبت به تخلیه همه خوابگاه ها در تاریخ مذکور و تهیه بلیط برای بازگشت به محل سکونت خود، اقدام فرمایند.
موارد ذیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. دانشجویان عزیز نسبت به رعایت آنها اهتمام کامل داشته باشند. بدیهی است؛ مسئولیت عدم رعایت موارد ذیل به عهده دانشجو است و متصدیان خوابگاه و دانشگاه، هیچ گونه مسئولیتی در برابر موارد ذیل نخواهند داشت.
1- وسایل برقی شخصی از فبیل سه راهی، اتو و….. متصل به برق نباشد.
2- تمامی وسایل خود از قبیل تشک، پتو، کفش، دمپایی، لباس، ظروف و…. را جمع آموری و بسته بندی نموده و از رها کردن آن ها در اتاق خودداری کنید.
3- وسایل شخصی به کمد منتقل شود و ضمن قفل کردن کمد؛ حتماً کلید آن را همراه خود ببرید.
4- اتاق ها را بطور کامل نظافت نمایید.
5- مواد فاسد شدنی را از یخچال خارج نمایید(تخلیه کامل یخچال)
6- وسایل قیمتی را با خود به همراه ببرید.
💠 معاونت دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)
🔸اطلاعیه خوابگاهی تعطیلات عید نوروز 1403
با احترام به استحضار دانشجویان محترم ساکن در همه خوابگاه ها می رساند که با توجه به تعطیلات عید نوروز ؛ از تاریخ 28/12/1402 ساعت 24:00 به بعد لغایت 14/01/1403 ساعت 07:00 کلیه خوابگاه های دانشگاه تعطیل می باشند. شایسته است دانشجویان محترم نسبت به تخلیه همه خوابگاه ها در تاریخ مذکور و تهیه بلیط برای بازگشت به محل سکونت خود، اقدام فرمایند.
موارد ذیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. دانشجویان عزیز نسبت به رعایت آنها اهتمام کامل داشته باشند. بدیهی است؛ مسئولیت عدم رعایت موارد ذیل به عهده دانشجو است و متصدیان خوابگاه و دانشگاه، هیچ گونه مسئولیتی در برابر موارد ذیل نخواهند داشت.
1- وسایل برقی شخصی از فبیل سه راهی، اتو و….. متصل به برق نباشد.
2- تمامی وسایل خود از قبیل تشک، پتو، کفش، دمپایی، لباس، ظروف و…. را جمع آموری و بسته بندی نموده و از رها کردن آن ها در اتاق خودداری کنید.
3- وسایل شخصی به کمد منتقل شود و ضمن قفل کردن کمد؛ حتماً کلید آن را همراه خود ببرید.
4- اتاق ها را بطور کامل نظافت نمایید.
5- مواد فاسد شدنی را از یخچال خارج نمایید(تخلیه کامل یخچال)
6- وسایل قیمتی را با خود به همراه ببرید.
💠 معاونت دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)
اطلاعیه امور تغذیه در ایام ماه مبارک رمضان
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
💠 با احترام، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دانشجویان عزیز موارد ذیل جهت یادآوری به حضورتان ارسال می گردد .
🔰بر اساس سنوات قبل در ماه مبارک رمضان فعالیت سلف سرویس دانشگاه در وعده ناهار تعطیل خواهد بود و ارائه وعده های غذایی ( افطاری ، شام ، سحری ) در خوابگاه های انتخاب شده توسط دانشجو انجام خواهد شد .
❌ وعده صبحانه بعنوان افطاری
❌ وعده ناهار بعنوان شام
❌ وعده شام بعنوان سحری
جهت رفاه دانشجویان عزیز توزیع سه وعده فوق از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در تمام خوابگاه ها انجام خواهد گرفت .
❌ قابل توجه دانشجویانی که وعده ناهار ( شام ) فردا سه شنبه را سلف انتخاب نموده اند می توانند از ساعت ۱۷:۳۰ نسبت به دریافت غذاي خود اقدام نمایند .❌
❗️ملاک تحویل وعده های غذایی به هر دانشجو نام سلف که انتخاب نموده است خواهد بود لذا در هنگام رزرو به این نکته توجه کافی داشته باشند.
🏢 امور تغذیه معاونت دانشجویی
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
💠 با احترام، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دانشجویان عزیز موارد ذیل جهت یادآوری به حضورتان ارسال می گردد .
🔰بر اساس سنوات قبل در ماه مبارک رمضان فعالیت سلف سرویس دانشگاه در وعده ناهار تعطیل خواهد بود و ارائه وعده های غذایی ( افطاری ، شام ، سحری ) در خوابگاه های انتخاب شده توسط دانشجو انجام خواهد شد .
❌ وعده صبحانه بعنوان افطاری
❌ وعده ناهار بعنوان شام
❌ وعده شام بعنوان سحری
جهت رفاه دانشجویان عزیز توزیع سه وعده فوق از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در تمام خوابگاه ها انجام خواهد گرفت .
❌ قابل توجه دانشجویانی که وعده ناهار ( شام ) فردا سه شنبه را سلف انتخاب نموده اند می توانند از ساعت ۱۷:۳۰ نسبت به دریافت غذاي خود اقدام نمایند .❌
❗️ملاک تحویل وعده های غذایی به هر دانشجو نام سلف که انتخاب نموده است خواهد بود لذا در هنگام رزرو به این نکته توجه کافی داشته باشند.
🏢 امور تغذیه معاونت دانشجویی
اطلاعیه استخدام کارخانه کاشی جم بروجرد
کارخانه کاشی جم واقع در شهرستان بروجرد در نظر دارد جهت تأمین نیروی انسانی؛ تعداد «6» نفراز متخصصین رشته های برق و مکانیک را استخدام نماید. بر این اساس، دانشجویانی که در آستانه فراغت از تحصیل در رشته های مذکور هستند می توانند با مراجعه به دفتر معاونت دانشجویی؛ جناب آقای مهندس حسین حوله ای، درخواست استخدام معرفی خود را به کارخانه کاشی جم تنظیم نمایند.
شماره تماس: 06642468320 داخلی 402
کارخانه کاشی جم واقع در شهرستان بروجرد در نظر دارد جهت تأمین نیروی انسانی؛ تعداد «6» نفراز متخصصین رشته های برق و مکانیک را استخدام نماید. بر این اساس، دانشجویانی که در آستانه فراغت از تحصیل در رشته های مذکور هستند می توانند با مراجعه به دفتر معاونت دانشجویی؛ جناب آقای مهندس حسین حوله ای، درخواست استخدام معرفی خود را به کارخانه کاشی جم تنظیم نمایند.
شماره تماس: 06642468320 داخلی 402
انتخاب اتاق و هماتاقی خوابگاه نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲
دانشجویان خوابگاه علم الهدی و نرگس که برای نیمسال دوم (1403-1402) قصد هم اتاق شدن با افراد مورد نظر خود را دارند، با توجه به نکات ذیل؛ هرچه سریعتر برای انجام کار به سرپرستان خوابگاه جناب آقای قاسم گودرزی (برادران) و سرکار خانم صدیقه گودرزی (خواهران) مراجعه نمایند.
1. مشخص شدن هم اتاقی و انجام مقدمات لازم و اطلاع به سرپرستان خوابگاه تا تاریخ 1402/11/11 انجام شود.
2. اولویت انتخاب هم اتاقی با توجه به لیست از پیش تنظیم شده در اواسط نیمسال توسط خود دانشجویان که هم اکنون در اختیار سرپرستان خوابگاه قرار دارد می باشد.
3. اولویت انتخاب هم اتاقی با دانشجویانی است که سریعتر در سامانه جامع یاس اقدام نمایند.
4. دانشجویانی که از اتاق و هم اتاقی خود در حال حاضر راضی هستند، همچنان می توانند در اتاق خود برای ترم آینده سکونت داشته باشند مشروط بر اینکه تا پایان وقت اداری فردا (ساعت 15) به اداره امور خوابگاه مراجعه نماید و اتاق خود را در سامانه ثبت نهایی نمایند.
5. در انتخاب هم اتاقی، دقت کافی انجام شود؛ بدیهی است که تغییر هم اتاقی و تعویض اتاق در طول نیمسال آینده امکانپذیر نخواهد بود.
6. اطلاعیه حاضر، فقط مختص دانشجویان خوابگاه علم الهدی و نرگس می باشد.
7. فیلم آموزشی شیوهی کار با سامانه یاس در پیوست اطلاعیه بارگزاری می شود و همچنین در سایت دانشگاه قسمت میز خدمات قابل دسترسی است.
لینک سامانه جامع یاس: http://31.130.183.182:82/login.aspx
موفق و پیروز باشید.
دانشجویان خوابگاه علم الهدی و نرگس که برای نیمسال دوم (1403-1402) قصد هم اتاق شدن با افراد مورد نظر خود را دارند، با توجه به نکات ذیل؛ هرچه سریعتر برای انجام کار به سرپرستان خوابگاه جناب آقای قاسم گودرزی (برادران) و سرکار خانم صدیقه گودرزی (خواهران) مراجعه نمایند.
1. مشخص شدن هم اتاقی و انجام مقدمات لازم و اطلاع به سرپرستان خوابگاه تا تاریخ 1402/11/11 انجام شود.
2. اولویت انتخاب هم اتاقی با توجه به لیست از پیش تنظیم شده در اواسط نیمسال توسط خود دانشجویان که هم اکنون در اختیار سرپرستان خوابگاه قرار دارد می باشد.
3. اولویت انتخاب هم اتاقی با دانشجویانی است که سریعتر در سامانه جامع یاس اقدام نمایند.
4. دانشجویانی که از اتاق و هم اتاقی خود در حال حاضر راضی هستند، همچنان می توانند در اتاق خود برای ترم آینده سکونت داشته باشند مشروط بر اینکه تا پایان وقت اداری فردا (ساعت 15) به اداره امور خوابگاه مراجعه نماید و اتاق خود را در سامانه ثبت نهایی نمایند.
5. در انتخاب هم اتاقی، دقت کافی انجام شود؛ بدیهی است که تغییر هم اتاقی و تعویض اتاق در طول نیمسال آینده امکانپذیر نخواهد بود.
6. اطلاعیه حاضر، فقط مختص دانشجویان خوابگاه علم الهدی و نرگس می باشد.
7. فیلم آموزشی شیوهی کار با سامانه یاس در پیوست اطلاعیه بارگزاری می شود و همچنین در سایت دانشگاه قسمت میز خدمات قابل دسترسی است.
لینک سامانه جامع یاس: http://31.130.183.182:82/login.aspx
موفق و پیروز باشید.
ساعات کاری دانشگاه در ماه مبارک رمضان
ضمن عرض شادباش فرارسیدن ضیافت بهاری، ماه مبارک رمضان، به اطلاع دانشگاهیان ارجمند میرساند، از تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان این ماه مبارک، ساعت کاری اداری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) از ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ و همچنین ساعت آغاز فعالیت اداری در ایام پس از شبهای قدر،۱۴ و ۱۵ فروردینماه، ۹ صبح است.
لازم به ذکر است مراسم جزخوانی قرآن کریم هر روزه در مسجد پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) ساعت ۸ تا ۸:۳۰ صبح برگزار میگردد.
ضمن عرض شادباش فرارسیدن ضیافت بهاری، ماه مبارک رمضان، به اطلاع دانشگاهیان ارجمند میرساند، از تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان این ماه مبارک، ساعت کاری اداری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) از ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ و همچنین ساعت آغاز فعالیت اداری در ایام پس از شبهای قدر،۱۴ و ۱۵ فروردینماه، ۹ صبح است.
لازم به ذکر است مراسم جزخوانی قرآن کریم هر روزه در مسجد پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) ساعت ۸ تا ۸:۳۰ صبح برگزار میگردد.
تاخیر در آغاز فعالیت دانشگاه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
به اطلاع دانشگاهیان گرانقدر میرساند ساعت آغاز فعالیتهای اداری دانشگاه شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح میباشد.
لازم به ذکر است این تاخیر صرفا در فعالیتهای اداری دانشگاه بوده و کلاسها از جمله کلاسهای ۸ صبح، طبق روال معمول برگزار میگردند.
به اطلاع دانشگاهیان گرانقدر میرساند ساعت آغاز فعالیتهای اداری دانشگاه شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح میباشد.
لازم به ذکر است این تاخیر صرفا در فعالیتهای اداری دانشگاه بوده و کلاسها از جمله کلاسهای ۸ صبح، طبق روال معمول برگزار میگردند.
تاخیر در فعالیتهای دانشگاه
با توجه به اعلام مدیریت بحران استان لرستان و به علت برودت هوا و صرفه جویی در حاملهای انرژی، فردا سهشنبه مورخ ۸ اسفند ۱۴۰۲، آغاز فعالیت واحد اداری دانشگاه ساعت ۹ صبح خواهد بود. همچنین کلاسهای درسی ساعت ۸ تا ۱۰ تعطیل میباشد.
با توجه به اعلام مدیریت بحران استان لرستان و به علت برودت هوا و صرفه جویی در حاملهای انرژی، فردا سهشنبه مورخ ۸ اسفند ۱۴۰۲، آغاز فعالیت واحد اداری دانشگاه ساعت ۹ صبح خواهد بود. همچنین کلاسهای درسی ساعت ۸ تا ۱۰ تعطیل میباشد.
تاخیر در برگزاری کلاسهای دانشگاه
به اطلاع استادان، یاوران علمی و دانشجویان محترم میرساند به دلیل عدم تعطیلی مدارس و دانشگاهها توسط مدیریت بحران شهرستان از سویی و عدم خدمترسانی اتوبوسرانی به دانشگاه در ابتدای صبح از سوی دیگر، مشکلاتی در برگزاری کلاس های ۸ تا ۱۰ مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۲ به وجود آمد که در نهایت با تأخیر، تعطیلی کلاسها توسط مدیریت دانشگاه اعلام شد. هیأت رئیسه دانشگاه، بابت تأخیر در اطلاع رسانی از همه عزیزان عذرخواهی نموده و تلاش می نماید در شرایط مشابه تصمیم گیری و اطلاع رسانی سریعتری را داشته باشد.
همچنین کلاسهای ساعت ۱۰ تا ۱۲ این روز نیز به علت برودت هوا برگزار نمیگردد.
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه عزیزان
به اطلاع استادان، یاوران علمی و دانشجویان محترم میرساند به دلیل عدم تعطیلی مدارس و دانشگاهها توسط مدیریت بحران شهرستان از سویی و عدم خدمترسانی اتوبوسرانی به دانشگاه در ابتدای صبح از سوی دیگر، مشکلاتی در برگزاری کلاس های ۸ تا ۱۰ مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۲ به وجود آمد که در نهایت با تأخیر، تعطیلی کلاسها توسط مدیریت دانشگاه اعلام شد. هیأت رئیسه دانشگاه، بابت تأخیر در اطلاع رسانی از همه عزیزان عذرخواهی نموده و تلاش می نماید در شرایط مشابه تصمیم گیری و اطلاع رسانی سریعتری را داشته باشد.
همچنین کلاسهای ساعت ۱۰ تا ۱۲ این روز نیز به علت برودت هوا برگزار نمیگردد.
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه عزیزان
دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) همزمان با ایام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری سلسله جلسات انتخاباتی نموده است.